۴ پاسخ

من گاهی ک اینجوری میکنه جلوش وامیستم براش ادا درمیارم یا میرقصم و شعر میخونم یکم سرگرم میشه

بچه دیگه ات چند سالشه

باید بعل کنی 😂منم همینم

دیگه تا چهارماهگی همینجورن

سوال های مرتبط