۲ پاسخ

وای منم دقیقا از الان غصه ازشیرگرفتن پسرمومیخورم..چون الان باوجود شیکمو بودن چاق نمیشم ولی بعدا حتما میشم😅🤪

باید کم بخوری استعداد چاقی داری
عمدا کمتر غذا بکش تو بشقابت متوجه تغییر وزنت میشی

سوال های مرتبط