۴ پاسخ

سایز یک بگیر، سایز صفر برای بچه های نارسه

من که یک گرفتم حاملگی اولم خیلی خوب بود

من بچم ۳۲۵۰ بود همون ۱ پوشیدم

۱ بگیر عزیزم اگه بزرگ بود باز صفر بگیر

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۵ ماهگی