سلام مای بیبی صفر بگیرم یا یک؟

۴ پاسخ

من یک بسته صفر خریدم برای بچه های نارس نیست بستگی به وزن بچه داره

من یک گرفتم از اول

سایز صفر برای بچه های نارسه. اونایی که زیر ۳۷ هفته به دنیا میان.

من یک گرفتم میگن صفر هم بگیر نمیدونم ی بسته صفر تعداد کم هم میگیرم دیگ سایز یک ک گرفتم ۴۰ تاییه

سوال های مرتبط

مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری