۶ پاسخ

منم یک گرفتم مولفیکس

سایز یک بگیر، هم تختیم صفر بود پای بچشو فشار داده بود وزن بچش ۳ کیلو ۴۰۰ بود من خودم سایز یک گرفتم

یک بگیر

اگر بچت بالای ۳کیلو هست سایز ۱بگیر اگر ۲وخورده ای هست ۰بگیر

یک بگیز

من‌شماره یک گرفتم‌ .۲ تا ۵ کیلو

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۵ ماهگی