۳ پاسخ

نه عزیز. همین تا سه ماه اهن ومولتی بخوری کافیه

منم زایمان کردم تا ۶ماه میگفتن باید بخوری ولی بعد ۴۰ روزه دیگ نخوردم 🤦‍♀️🥹اما سر ایماه میخورم 🫡تا ۶ ماه

همون ویتامین های که تو دوران بارداری می‌خوردم
درمان و ویتامین دی۳

سوال های مرتبط