۹ پاسخ

سلام گلم دختر منم همینجوری بود هم پاراکید و هم استامینوفن بالا میاورد با اب قاطی کردم بهش دادم خورد بالا نیاورد

تبش بالاس چکارکنم پاراکید دادم استفراغ کرد

دختر منم همینطور بود بلافاصله بعد شیر خوردن دارو نده بزار یه ۲۰ دیقه بگذره بعد اگه تو دهنشم قورت نمیده قطره رو که دادی زود یکم آب بهش بده قورت میده قاطیه آب

پاراکید بهتره
استامینوفن خیلی تلخه و بدمزس وقتی واسه واکسن چهارماهگی به پسرم مدادم گریه میکرد زود عوضش کردم

پاراکید بش میدم

عین دخترمن
سر هر واکسن ما داستان داشتیم

سلام اگه درد و تب نداره بهش نده ...یا پاراکید براش بخر عزیزم

پاراکید خوشمزه تر هست اون و بگیر

وای عین دختر من مردمو زنده شدم

سوال های مرتبط