وزن بچه شما چهارماهگی چقدر بوده؟
من تازه سوپرامیل میدم دوروزه پی پی نکرده با نان هر روز پی پی میکرد الان نمدونم چه کنم رفااکسم داره وزن نمیگیره خیلی
من نان میدادم تا سه ماهگی،وزن دهیش بد نبود ولی سنگین بود و پسرم دیر آروغ میزد و اسهال سیاه و سبز داشت،عوض کردم با آپتامیل خیلی بهتر شد
من نان میدم وزن آنچنانی نداده
نان ب دختر من نساخت اصاا وزن نداد
من نان میدم خیلی راضیم
نان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.