برای من حلقه بود با پماد بی حس کرد . بد حلقه انداخت . همون موقع گریه کرد . اومد خونه دو ساعت گربه استامینفون دادم اروم شد خوابید . . بد اونم جیش اولشو جیغ کشید گریه کرد دیگ درد نداشته تا حلقه افتاد
سلام امپول بی حسیمیزنن پوستشو میکشن بالا میکنن بعدشم بخیه میزنن اصلا هم بچه اذیت نمیشه منم همینجوری بچمو ختنه کردم اصلا گریه نکرد فقط نیم ساعت قبل از ختنه بهش شیر بده تا گریه نکنه .من بچه هامو هر دو تا پسرموتو بچگی ختنه کردم اصلا هم اذیت نشدن به نظرم تو بچگی بهتره.
من پسرم از اون موقع ترسیده همش تو خواب جیغ میکشه من چون بار اولم بود نمی دونستم وگرنه حتما تو زیر سه ماه می بردمش
آمپول بیحسی میزنن پسر من تا ۵ دقیقه بو ختنه هم بیحس بود بد اون دردام شروع شد
سلام من هفته پیش تو پنج ماهگی انجام دادم برای من خیلی سخت بود ولی خداروشکر به سلامتی گذشت با بخیه بود هنوزم بخیه هاش نیوفتاده
امپول بی حسی میزنن پوستشو مبکشن بالا میکنن بعدشم بخیه میزنن اصلا هم بچه اذیت نمبشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.