۷ پاسخ

عزیزم با اونکه زیاد موافق نیستم اما صدای سشوار دانلود کن.من زن داداشم بچه اش با سشوار آروم میشه

قنداقش کن
یا بغلش کن توخونه بگردونش
یا بزارش روپا
شیرخشکم اگه میدی بهش بده سنگینه خوابش میبره زود

رفلاکس داره نباید زیاد شیر بدی

به محض اینکه آروغ بزنه آروم میشه می‌خوابه بخوابونیش

خب عزیزم رفلاکس داره زیاد نباید شیربدی دیگه میدی بدتر دردش بیشتر میشه

منم همینطور بودم بهش چهارزیره ونبات بده از آب روش بردار بده احتمالا دل درده
بعدک دادی اروغشو بگیر یکم زمان می‌بره ولی میزنه چهارزیره باد بره

پدی لاکت بده بهش بده
ابجوش نبات بهش بده

سوال های مرتبط