۸ پاسخ

دختر من همینجوریه یکم زمان میبره تا یاد بگیره الان دیگ پی پیشم میگه

عزیزم بچه ات بهتر شد؟من‌چن روزه گرفتم از پوشک میترسه خودشو میگیره و پی پی نمیکنه

من به پسرم از اولش با توالت فرنگی یادش دادم الان نزدیک یک سال ونیم هست که هم جیش هم پی پی رو میگه میاد من شلوارش در میارم خودش می‌ره دستشویی توالت فرنگی خودشو می‌ذاره پی پی می‌کنه بعد اینکه تموم شد منو صدا میزنه بیا بشور

منم یسری مشکلات با تذک پوشک داشتم با هوش مصنوعی مشورت کن راه حل میده من مشکلم حل شده فعلا اگه خدا بخاد

عزیزم پی پی بچه علایم داره مثلا می‌ره قایم میشه.. زور میزنه.. ساکت میشه این پا اون پا می‌کنه تا دیدی بگو بدو دستشویی... حتی بزنش زیر بابت بدو یه چندبار اینجوری کنی می‌فهمه اونم باید اونجا انجام بده

دختر منم همینه پی پی میکنه تو شلوارش

خودت یه بار جلوش پی پی کن
جای خصوصی رو نبینه البته
بهش توضیح بده از اول غذا خوردن تا دفع

پسر منم سه ماهه همینه
کم کم داره بهتر میشه
زمان میبره

سوال های مرتبط