۵ پاسخ

چرا اینقدر دیر سلفری دادید؟ معمولا میگن تا ۱۵ هفته وقت داره

۱و۶۱ بود..اره خداروشکر خوب بود..نگران نباش اکثرا جوابش خوبه

من ان تی عددش ۱/۵ بود خودم خواستم سلفری بدم

من ان تیم ۲.۷بود آزمایش دادم خداروشکر خوب بود شما چرا سلفری دادین؟

من كه دادم خوب بود عددش نميدونم چند بود

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی