هفته ۳۸و۳روز با امپول فشار دنیا اومد وزن تولدش ۳۲۰۰ دیشب بردمش برا زردی ماشالا ۳۶۵۰ شده بود دکتر گفت عالیه چون بچه ها معمولا وزن کم میکنن تو ماه اول شماهم نگران نباش کم کردن وزن توماه اول طبیعیه...بخاطر بیرون روی ک دارن معمولا وزنشون زیاد بالا نمیره..من شیر خشکنان میدم همراه با شیر خودم دوتا بچه های دیگمم فقط نان دادم.بنظرم وزن گیری بچه با نان خیلی بهتره تا شیرخشکای دیگه چون بچه های دیگم ماشالا روز ب روز درشت ترو تپل تر میشدن..البته اینم بگم شیر خودمم چاق میکنه مثل مامانمو خاله هامم شیر ک ب بچه میدیم تپلی میشن
واس من یکماهگی بردم ۱کیلو بود
دختر منم ۴۱۰۰ اومد بردم بهداشت ۲۵ روز اینا بود ۴ و نیم شده بود گفتن کمه حالا منظرم دوماهگی ببرم چی میگن
سزارین شدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.