سرویکسم ۳۶ بود شده ۳۴ خطر داره؟

۳ پاسخ

نه خوبه ولی مراقب کن که پایین نیاد خدایی نکرده سرکلاژ نشی استراحت کن رابطتتو محدود کن در صورت نیاز شیاف پروژسترونم بزن خوبه

از ۳۰ خوبه ولی استراحت کن بره بالاتر شیافم بزار

نه خوبه ولی سعی کن بیشتر استراحت کنی پایین تر نیاد

سوال های مرتبط