بچه ها سرویکسم ۳۴ بود کسی تجربه داره که دکترش گفته چیکار کنه؟!😞

۲۱ پاسخ

۳۴ مگه بده🫤منم ۳۴ بودم خب

من ۳۲ انتی و ۳۳ انومالی بودم
حتی دکترم نگفت بده
هیچیم منع نکرد
خداروشکر اوکیم
الکی به خودت استرس نده

اخه ۳۴ ک کم نیست
زیر ۲۵ نباید بياد.

خوبه که
من ۳۳ هستم شیاف پروژسترون استفاده می کنم

من ان تی ۳۶ بودم هفته پیش از درد زیاد دکترم سونوم کرد ۳۲ بودم شیاف و آمپولم داد ایشالله تا آنومالیم اوکی بشه و جفتمم بره بالا

عزیزم باید چند باشه ؟ از منم ۳۳ بود ، یعنی کاملا بسته ، نیازی ب استراحت مطلقم نیست ، فقط ممکنه شیاف بدن ک جنبه پیشگیری داره

دکتر به مم گفت سرویکس بالای ۲۷ خوبه

من ۳۷ بودم انومای دیروز دادم ۳۸ شد

واسه من واژینال چند روز پیش دادم ۳۲ بود
۳۴ ک خوبه

عزیزم سرویکس بالای ۳۰ ایده اله
دکتر ب منم گفت خیلی خوبه ب کارهای روزمره ت برس فقط چون درد دارم بهم شیاف شبی یکی داده استفاده میکنم
شما میخوای بیشتر رعایت کنی یکم وایمیسی یا میشینی یکم بعدش درازبکش
رو شکمتم خیلی خم و راست نشو
از توالت فرنگیم ک همه خانومای باردار باید استفاده کنن. بخاطر راحتیشون .
استرس نداشته باش اصلا چون ۳۴ ک خیلی خوبه

۳۴ خوبه. زیر ۳۰ سرکلاژ میکنن

منم انتی ۳۴بودم استراحت و شیاف رسید به ۳۷تو انومالی

مامانا اینستا و تلگرام قطع هست
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست

من کانال روبیکا دارم لباس، نوزادی تا دوسال و یسری بزرگتر تا 8 سال دارم

تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم

هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه


⛔گروه برای مادر ها  هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔

🩵 ایدی کانال روبیکا    nini_heed1
شماره‌ روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923

من 29 بود دیگه منتظر انومالی نشدم. چون خیلی پر تحرکم رفتم سرکلاژ کردم

منم ۳۴ دکتر چیزی نگفت فقط باید مراعات کنی
من جدای از اون شیاف میذاشتم

منم انومالی۳۴بود گفت استراحت کن دارو‌هم نداد استراحت مطلق نه ها معمولی

۳۴ که خوبه کاری نباید انجام بدی 😐
من انتی ۳۱ بودم دکتر گفت خوبه هیچ کاری هم نکردم استراحت و اینام نبودم آنومالی شد ۳۳

هیچ‌کار نباید بکنی فقط استراحت کن کار سنگین نکن توالت‌ فرنگی استفاده کن شیاف هم بزار همین

به من شیاف پروژسترون داد گفت تا آنومالی استفاده کن

من ۳۲ ام اونم شکمی شاید تازه واژینال کمتر باشه خیلی میترسم
درد دارم

فک کنم شیاف پروسترون مینویسنه برات

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فربد 🐣 مامان فربد 🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری