فرزند پروری#
شیردهی#
واکسن#
بارداری#

تصویر
۳ پاسخ

من بعنوان کسی ک کار بیرون دارم دوسال مرخصی بدون حقوق گرفتم بچه داری کنم جر خوردم با میل خودم برگشتم بیمارستان غلط می‌کنه کسی بگه کار خونه راحته

عب نداره عریزم اروم باش چون بیرونه وقتی میاد خونه بچه براش تازگی داره نه اینکه تورو درک نکنه خودتو اذیت نکن

حق داری ادم‌خسته میشه

سوال های مرتبط