۲ پاسخ

عزیزم چرا انقدر دوست داری بچه شیطونت رو بیش فعال نشون بدی.من بچم رو یکی از بهترین دکترای تهران بردم اولین بار که بردم چهار سال و نیمش بود دکتر گفت بیش فعالی تو این سن قابل تشخیص نیست تازه از پنج شیش سالگی شروع میشه برید یکی دو سال دیگه بیاید.بعد شما به بچه دو سال و نیمت میگی بیش فعال
شما شرایط خونه رو براش آروم کن خودت باهاش آروم و بدون داد صحبت کن با شوهرت دعوا و بحث جلوی بچه نکن میبینی چطور آروم میشه

اصولا بچه ها شلوغ هستن مخصوصا پسر بچه حالا نمی دونم بچه شما چقدر شلوغ هست میگن بچه ها سه سالگی خوب میشن

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مهرداد مامان ریحانه مهرداد ۲ سالگی