چرا هیچی نگفتی؟ توام جوابشو میدادی تا دفه اخرش باشه جلو جمع خوردت میکنه
همه مردا نفهمن بخدا
مشابه این اتفاق برای منم افتاد،البته جز خودمون و پسرم کسی نبود،جوری حالیش کردم که حساب کار دستش اومد و تا چند روز دست به گوشی نزدم و خودش عذرخواهی کرد،صندوق امانات نیستیم که🤦🏻♀️
شوهرا همینن شوهر من تو همه موقعیت خودم و خانواده ام فوش میده اینقدر دلم شکسته ولی به خاطر دخترم مجبورم بسازم همیشه حسرت یه مرد خوب تو دلمه
جوابش میدادی تا دیگه جلوی کسی از این حرفها نزنه من بودم گوشی جلوی چشمش پرت میکردم زمین هر چی از دهنم در میومد بهش میگفتم خیلی ناراحت میشم که خانمهایی مثل شما جواب اینجور مردها نمیدن
گوشیتوچراتوکیفت نمیزاری
کار خوبی کردی اتفاقا جوابشو ندادی مهم نیست ،همه میگن چه ادم بی تربیتو بیشعوریه چه زنه خوبی داره ،دیگه هم تا میتپنی جوابشو نده سگ محلش کن شاید حساب کار دستش اومد
تونباید ناراحت بشی ک چون مغازه دار هم اشنا بوده خیلی خوب شد ک ب تربیت وشعور همسرتون پی برده اون باید خجالت بکشه همینکه جوابشو ندادی از هزارتافحش وتودهنی هم محکمتره🥰
حالا مدل گوشیت چی بود
منم تازه عروسی کرده بودیم همسرم رفته بودیم خرید عید نمی دونم چرا هی غر می زد و اصلا چرت و پرت می گفت منم با صدای بلند گقتم بسه دیگه ولم کن اعصابم رو خورد کردی تازه خودم انقدر آرومم ومدام ث هیچکس نمیشنوه ولی ببین به کجا رسیدم همه برگشتند نگاش کردند ودیگه هم باهاش خرید عید نرفتم ناراحته میگه تو همش یا با مامانت واداشت میری گفتم اعصابم ارومتره اون طوری باید مثل خودشون بود از هیچی هم نترس که دعوا بشه از این بدتر نا خودمون می خوایم اونا این طور باهامون برخورد کنن
درکت میکنم گلم یه بار شوهرم گوشیمو شکوند گوشیم a12 بود رفتم فردا شبش گوشی a24گرفتم کونش سوخت ۱۰ میلیون از اون گوشیم گرون تر بود دیگه الان موقع دعوا یا هرچی جرئت نمیکنه دست بزنه به گوشیم
من جای شما بود آنچنان پیش فروشنده کوچیکش میکردم که دیگه نتونه سر بلند کنه و باهاشم نمیرفتم خونه ...میرفتم خونه مامانم تا ادب بشه ...
جوابشو ندادی مطمئن باش باز تکرار میکنه
چرا جوابشو ندادی با آدمای بیشعوری ک تو جمع اینجوری حرف میزنن باید بدتر از خودشون رفتار کنی
آخی عزیزم
خیلی حق داری، ناراحت باشی خب به هر حال هر کس با توجه به سعورش حرف میزنه
اما دفعه بعد تکرار کرد هزینههای بزرگ رو دستش بزار و خرید زیاد بکن تا یادش باشه واسه یک گوشی اینقدر شخصیت خودشو پایین نیاره😀😀😀
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.