سیب زمینی آبپز کن بعد پیازداغ بگیر و ادویه دلخواه جعفری و ی کوچولو تره و ترخون بهش بزن خوش بو میشه
اگر دوست داشتی پنیر پیتزا هم قاطیش کن
بعد نون لواش رو نوار مستطیلی برش بده و ی قاشق از مواد رو بکش اولش و مثلثی تا بزن
تا زدنشم بلد نبودی عیبی نداره لوله کن و بعد سرخ کن
سیب زمینی آبپز کن بهش شوید خشک بزن و نمک و بکوب
بعد دوست داری با نون لواش بپیچ یا با خمیر بعد تو روغن سرخ کن
سیب زمینی ابپز میکنی .بعد با جعفری سبزی دلخواهت همراه بانمک .له میکنی یکمم فلفل سیاه بزن .عطرش خوبه
بعد بانون لواش میپیچی توروعن زیاد داع سرخ میکنی .این دستورکلیش هس،ولی من سیب زمینی با خیارشور حلقه شده گوجه میزارم لای نون حالت سه گوش میپیچم بعد سرخ میکنم .با سس تند میخوری🙂
سمبوسه با گوشت ؟؟؟ یا با سیب زمینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.