رفلاکس کودک غذا کولیک

تصویر
۴ پاسخ

سیب زمینی آبپز کن بعد پیازداغ بگیر و ادویه دلخواه جعفری و ی کوچولو تره و ترخون بهش بزن خوش بو میشه
اگر دوست داشتی پنیر پیتزا هم قاطیش کن
بعد نون لواش رو نوار مستطیلی برش بده و ی قاشق از مواد رو بکش اولش و مثلثی تا بزن
تا زدنشم بلد نبودی عیبی نداره لوله کن و بعد سرخ کن

سیب زمینی آب‌پز کن بهش شوید خشک بزن و نمک و بکوب
بعد دوست داری با نون لواش بپیچ یا با خمیر بعد تو روغن سرخ کن

سیب زمینی ابپز میکنی .بعد با جعفری سبزی دلخواهت همراه بانمک .له میکنی یکمم فلفل سیاه بزن .عطرش خوبه
بعد بانون لواش میپیچی توروعن زیاد داع سرخ میکنی .این دستورکلیش هس،ولی من سیب زمینی با خیارشور حلقه شده گوجه میزارم لای نون حالت سه گوش میپیچم بعد سرخ میکنم .با سس تند میخوری🙂

سمبوسه با گوشت ؟؟؟ یا با سیب زمینی

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل🩷🩷 مامان قند و عسل🩷🩷 ۳ سالگی
مامان شیرینک مامان شیرینک ۴ سالگی
مامان فسقلی👣👩‍👧 مامان فسقلی👣👩‍👧 ۴ سالگی
مامان سامیار و مهدیار مامان سامیار و مهدیار ۴ سالگی
مامان آریا🧸و تودلی🤰 مامان آریا🧸و تودلی🤰 ۴ سالگی