۵ پاسخ

من راضی بودم

خیلی کوکومی عالیه
من تا این ماه کوکومی می‌بستم به دخترم
ولی متاسفانه گرون شد دیگه نخریدم

بله من راضی ام

من یک بار گرفتم خوب نبود پای پسرم قرمز شد بم بم سبز بهتر هست

شورتی مای بی بی خوبه

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا ۲ سالگی
مامان یونا کوچولو مامان یونا کوچولو ۲ سالگی