۱۳ پاسخ

فقط هواست باشه نم خون بهش نخوره 🤐🤐🤐

زیاد کوتاه نیست من که این مدلی راحت نیستم پاهام کلا مشخصه

توی خود بیمارستان می‌پوشین یا از بیمارستان تا خونه؟

خیلی قشنگه مبارکه❤😍عزیزم خیلی طول کشید تا بفرستن؟

خیلی قشنگه

چند گرفتین؟

عزیزم از کجا گرفتی منم دنبال پیراهنم🥲🥲

خیلی قشنگه 😍 مبارکت باشه عزیزم میشه اگ شماره یا سایت دارن بگی ؟

منم لباس بیمارستان گرفتم انقد درد داشتم نتونستم بپوشم

اگر سایت داره یا شماره ممنون میشم بدید منم سفارش بدم🙏🏻😁

اره خیلی نازو خوشگله 😍

من از طرح رنگین کمان خیلی خوشم میاد هم مینیمال هم نانازیو قشنگ🥰😍

خیلی نازه 😍 منم از شیوولی گرفتم واقعا تو تن خوشگلن

سوال های مرتبط

مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان👼🩵 مامان یزدان👼🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی