۹ پاسخ

عزیزم هرچی دیرتر ببری برا خودش سختتره

هرچقدر زودترببری بهتره

هرچی دیر تر ببری اونقدر اذیتت می‌کنه
من چهل روزش بود بردم اذیت نکرد اصلا تب ک ی کوچولو

هیچ مادری دوست نداره بچش درد بکشه ولی هر چی دیر تر بشه دردش برای گل پسرت بیشتر میشه ..منم اصلا دلم نمیخواست یعنی به من بود اصلا نمیبردم ولی اینقدر بقیه گفتن که در واقع میشه گفت مجبور شدم ۴۰ روزگی ببرمش ..اونا میگفتن زودتر منم گفتم بهشون حداقل ۴۰ بشه یه کم جون بگیره

حالا من دختر دارم، دلم نمیاد ببرمش گوشش رو سوراخ کنم 😢🥲

من بردم خداييي موقع عمل جيك نزد هيج جيش اولم ما نفهميديم🤣تازه به روش بخيه
راحت البته دكتر خوب ملاكه

ببر نزار بیشتر از این بمونه بخدا راحته فقط اولین ادرار درد داره اونم با شیرو پستونک اروم میشه

ببرش بزرگتر بشه .بیشتر اذیت میشه .برای خودتم سخته .
من بچه م تو۴ماه بردم انقد این دست اون دست کردم دیر شد .
بچه اولم ۷روزگی اصلا نفهمیدم چطور خوب شد

اذیتش فقط ی شبه،بعدم استامینوفن میدن میخوابه ،ما که راحت شدیم

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی