۱۸ پاسخ

ایشون با این قیافه مجاره هرکاری دلش میخواد انجام بده😁😁

من در رابطه با پسرم وقتی یه حرفی میزنم بهش ، اصلا حرفم و عوض نمیکنم
حتی بکشه خودش و از گریه
و اینکه هر چیزی رو فقط یه بار یا دو بار میگم بهش
زیاد نمیگم
و واقعا هم 90 درصد مواقع گوش میده ب حرف من و باباش

ایسون از طرف من جواز داره هر بلایی میخواد سر شما و ماها بیاره بسکه قشنگه هزار الله و اکبر😍😍😍😍😍ولی جدا از قشنگیاش،این سن همه بچه ها همینن پسر منم همینه به راه نمیان چون آغاز استقلال طلبیشونه مگه اینکه با داد و بیدا چیزی و بهشون بفهمونیم که اونم عزت نفسشونو برباد میده،خودمم گاهی داد و بیداد میکنم اما بعدش همین حرفا به خودم میزنم و صبوری میکنم

خوشگله ماشاالله. مثل پسر منه حرف گوش نمیده البته پسر من کوچیکتره..پسر منم چش رنگی موهاشم بور

فکر میکنی پسرای بقیه گوش میکنن باید باج بدیم به یه حرفمون گوش بدن

بفرستش بیاد پیش پسر من 😁

مدل موهاش چیه؟

ماشاالله پسرته،چه خوشگله،ازچهرش معلومه

پسر منم همین طوره واقعآ بعضی وقتا خودم ديگه عصبی می‌شم از کارهاش

دخترمنم همینه غصه نخور

خدا حفظش کنه چقدر شبیه پیکه هست فوتبالیست

هزارماشالله چه پسر ماهی🥰😍

چقد نازه ماشالله😍😍😍🧿🧿🧿

پسرت شبیه ایکس

پسرمنوببینی چی میگی

خدا حفظش کنه برات عزیزم 💖🫶🏻
بچه ها تو این اینجورین سن مستقل شدنه

پسرمنم دقیقا همینه

تو این همینجورین ، دخترم من هم اینجوریه

سوال های مرتبط