من همیشه شبا میدم
من دوبار دادم بچم داشت خفه میشد ندادم بهش برا شماهم پیش اومد یانه
من همیشه صبحا میدم یه دفه یادم رفت شب دادم تاتیری هم تو خابش نداشت بده بهش
میشه عزیزم
اما در کل دکتر گفت باعث شادابی انرژی بچه هم میشه بهتره صبح ها بدی
چرا نشه😶
هرموقع یادت افتاد بده اشکال نداره خیلی مهمه بده بهش
من میدم
من چندبار دادم 😁😁🥰🥰.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.