شب نمیشه قطره آد داد؟
#آد #پوشک

۸ پاسخ

من همیشه شبا میدم

من دوبار دادم بچم داشت خفه میشد ندادم بهش برا شماهم پیش اومد یانه

من همیشه صبحا میدم یه دفه یادم رفت شب دادم تاتیری هم تو خابش نداشت بده بهش

میشه عزیزم
اما در کل دکتر گفت باعث شادابی انرژی بچه هم میشه بهتره صبح ها بدی

چرا نشه😶

هرموقع یادت افتاد بده اشکال نداره خیلی مهمه بده بهش

من میدم

من چندبار دادم 😁😁🥰🥰.

سوال های مرتبط

مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان گل دخترم🤱 مامان گل دخترم🤱 ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 🧿😍 مامان توت فرنگی 🧿😍 ۱۲ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۳ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۴ ماهگی