۳ پاسخ

دکترتون کیه؟ مهربون

سلام مهربون کاپشن سرهمی نگیری بهتره..بزار دنیا بیاد بعد

برای اون چند تکه هم وزنش معلوم بشه بعد بگیر حیفه بگیری استفاده نشه

ی ست بیمارستانی ۱۳ تیکه بگیر حتما، چون تیکه های خوب داره و پرت نیستن، تعدادش بستگی ب خودت داره ک از هر سایز چند دست میخوای بگیری، ولی حتما دوتا زیردکمه و بلوز و شلوار و سرهمی، سایز ۰ و ۱ که میشه تا ۶ ماهش بخر
چون فصل سرد بدنیا میاد، ی کاپشن سرهمی هم سایز ۱ ک میشه ۳ تا ۶ برا زمستونش بگیر

سوال های مرتبط