دکترتون کیه؟ مهربون
سلام مهربون کاپشن سرهمی نگیری بهتره..بزار دنیا بیاد بعد
برای اون چند تکه هم وزنش معلوم بشه بعد بگیر حیفه بگیری استفاده نشه
ی ست بیمارستانی ۱۳ تیکه بگیر حتما، چون تیکه های خوب داره و پرت نیستن، تعدادش بستگی ب خودت داره ک از هر سایز چند دست میخوای بگیری، ولی حتما دوتا زیردکمه و بلوز و شلوار و سرهمی، سایز ۰ و ۱ که میشه تا ۶ ماهش بخر
چون فصل سرد بدنیا میاد، ی کاپشن سرهمی هم سایز ۱ ک میشه ۳ تا ۶ برا زمستونش بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.