سرماخوردم و ابریزش بینی شدید دارم چی بخورم تا وقتی ک دکتربرم

۴ پاسخ

شربت دین هیدرامین ساده هم خوبه برا سرما خوردگی

منم اینجوری بودم، تا میتونی توت فرنگی بخور خیلی خیلی مؤثره و باعث میشه زود خوب شی

قرص سیتریزین بخور مشکلی نداره براآبریزش بینی

ابلیمو عسل و اب جوش.

سوال های مرتبط