بچه این جوابش خوبه؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

راستی دوقلو سلفری و nipt نمیتونن بگیرن و‌ همین غربالگری رو میگیرن فقط درسته؟

هیچ مشکلی ندارن خدا رو شکر خیالت راحت

جنسیتشون حدس نزد؟

عالی ماشاالله

چقدر زود افرین
من موندم چرا برا من ننوشته آزمایش🫤

آزمایش اماده شده؟

خب خداروشکر خوبن‌نکران‌نشو...ینی زودی سونو‌انتی دادی..بی خبر🤣

الهی شکر 😍 خدا برات قندعسلاتو نگهداره الهی💚💚😘🫂

بله عزیزم عالیه😍
چقد زود جوابش هم اومد

عزیزم پیش کدوم دکتر میری؟

چه زود ۴روز شد😂😂😂اره خوبه

بله خداروشکر

خوبه دیگه عزیزم 😍

سوال های مرتبط

مامان 🍒نی نی🍒 مامان 🍒نی نی🍒 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه الهی😍 مامان معجزه الهی😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان اقاشاهان مامان اقاشاهان ۷ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🤍 مامان هدیه خدا🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد