خانوما همه ی بچه ها بدنیا اومدنی زردی دارن؟؟

۴ پاسخ

نه برا پسر من خیلی خیلی کم بود من ماه اخر عرق کاسنی میخوردم

میگن همه یه ذره رو دارن ولی اگه خیلی زیاد باشه می‌برن تو دستگاه در غیر اون صورت با شیر دادن خودش رفع میشه

همه ک نه ولی اکثرا دارن مخصوصا پسر بچه ها

نه ندارن

سوال های مرتبط

مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد