ن ولی درصد پسرا بیشتر بخاطر اینکه طبع گرمی دارن
نه دخترم نداشت الان ولی استرس دارم
تقریبا 80 درصد
من دوتا زاییدم جفتش داشتن ولی خواهرم دوتا زایید نداشتن
همه نه ولی میگن بیشتر بچه های پسر زردی دارن تا دختر
اره معمولا، من زردی پسرم ۷ بود ک تو خونه تند تند هی شیر دادیم و یکمم ترنجبین🤭 خوب شد سریع
همه ن ولی اکثرا دارن کم و زیاده
همه نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.