من اپتامیل میدم
من راضی بودم
ولی بخاطر رفلاکس عوض کردم
وزن دهیش نرمال
هضمش هم راحت تره
نان خیلی چربه و سنگینه
اپتامیل نزدیک ب شیر مادر و ممکنه خیلی سخت دیدا کنی هر سری
من راضیم عالیه با شیر خودم میدم
هر شیرخشکی اگه به بچه بسازه خوبه ممکنه برا یکی خوب باشه برا یکی نه
خیلی خوبه چه از لحاظ هضم چه وزن
من از روز اول دارم میدم عالیه
من خیلی راضیم از همه لحاظ آپتامیل دوستم واس بچش گرفت دل دردی شد
من ی قوطی گرفتم ولی تموم ک شد میخام آپتامیل بدم دو تا گرفتم میگن وزن دهی بهتری داره و نزدیک ب شیر مادره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.