۱۶ پاسخ

ریواس.زیاد دوس ندارم همیشه تو یخچالم خراب شده انداختم بیرون

بِبِل کوهی😂

به دومادمون گفتم از ارومیه بیاره یادش رفت.طرف مانیس که

خیلی دوس ندارم زیادی ترشه

آخ دهنم آب افتاد🤤😆😍

ریواس چیه
چطور میخورد

وای این ریواس ولی جای ما قاقرو هم هست از این کوچیکتره

دلبر منه 🤤

وااای ریواس
ویار من بود تو بارداری
یهو ۲۰ـ۳۰ تا با نمک زیااد میخوردم

ریواسه؟؟وای دهنم اب افتاد😋

باهاش چیکارمیکنن؟

ریواس😋😋😋

ریواسه

توضیحعلی!!

ریواس😁

ریواس

سوال های مرتبط