اخه من میخاستم برم امینی پور بعد دوستم دیشب گفت خیلی ایراد از جنین در میاره و اینا منم نرفتم وگرنه امروز صب نوبت امینی پور داشتم😓😩کاش میرفتم
عالیه من رفتم راضی بودم
منم ازش نوبت گرفتم واسه پنجشنبه
والا همه تعریف میکنن
من ۱۲ هفته رفته بودم کیمیا ، درست گفت پسر بود
من رفتم كيميا دكتر امين پور عالي بودن
تو قم معروفن دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.