۶ پاسخ

اخه من میخاستم برم امینی پور بعد دوستم دیشب گفت خیلی ایراد از جنین در میاره و اینا منم نرفتم وگرنه امروز صب نوبت امینی پور داشتم😓😩کاش میرفتم

عالیه من رفتم راضی بودم

منم ازش نوبت گرفتم واسه پنجشنبه
والا همه تعریف میکنن

من ۱۲ هفته رفته بودم کیمیا ، درست گفت پسر بود

من رفتم كيميا دكتر امين پور عالي بودن

تو قم معروفن دیگه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری