۱۰ پاسخ

من هم هول میدم هم میزنم هم داد میزنم کجای کاری

میگم اخ اخ مامان دردم میاد گار نگیر یکی دوبار گفتم دیگ نگرف ولی اگ دستمو ببرم جلو دهنش گاز بدی میگیره😅

دختر من فقط میزنه تو صورت یکی یاخودش حالااگ یه چی هم دستش باشه کارش میکنه موندم چکارکنم یادش بره

همین الان گازگرفت ومن مردم وزنده شدم یعنی..هروقت دندون جدیدمیخاددربیاره اینجوری میکنه

دخترمنم گازمیگیره اگه بخندم بدترمیکنه هرلحظه گاز میگیرنگاه میکنه میخندم یان اگه خودمو بیخیال نشون بدم اونم بیخیال میشه

منم گاهی هولش میدم دعواش میکنم

توام گازش بگیر 😂😂😂من که میخندم البته الان خیلی کمتر شده خداروشکر یادش رفته

فعلا تاحالا گاز نزده 😌😂

میخندم😐 از درد هم ریسه میرم

ن‌والا..

سوال های مرتبط