پسرم تب داره چیکار کنم

۳ پاسخ

تو آب ولرم یکم شوید و نمک بریز و پاشویه کن عالیه

شیاف ۱۲۵ بزار سریع میاد پایین

اگر خیلی زیاد نیست پاراکید۲برابروزن بده.پاشویه کن.دستمال بااب ولرم بزار روکشالع ران یاروشکم یازیربغل.دماخونتونم زیادنباشه.اگر تبش زیاد شد شیاف ۱۲۵بزار.اگرم دیدی قطع نمیشه مثلاتافزدا حتما دکتر ببر

سوال های مرتبط

مامان 💙اهورا💙 مامان 💙اهورا💙 ۲ سالگی
مامان مو قشنگ☺️💙🧸 مامان مو قشنگ☺️💙🧸 ۱ سالگی