۵ پاسخ

فک کنم نینی هنوز زردی داره

پسر منم اونجوری شده این پماد رو داد دکتر رفت جوشاش

طبیعیه منم پسرم اینجور بود دکتر بردم پماد داد یکی دوبار زدم دیگ نزدم به مرور خودش رف

عرق جوش شده
لباسش رو کمتر کن
حموم هم یکم فاصله های زمانیش رو کمتر کن
مثل ۳روز یه بار حمومش کن

نه دوسه روزه میره پسرمنم ریخت
گرما دادی بهش
خودتم گرمی نخور

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان ساروین🫀 مامان ساروین🫀 ۱ ماهگی