خانما واژنم داخلش درد داره چکار کنم😢

۳ پاسخ

کاری از دستمون برنمیاد تا زایمان نکنیم خوب نمیشیم🥲

طعبیه من امروز رفتم دکتر انگاار تو واژنم ی چی گیر کرده بود ن بالا میرفت ن پایین گفت طعبیه

من حس تیرکشیدن درد تو واژن داشتم امروز رفتم دکتر همه چیز اوکی بود دکتر گفت چون رحم شکل گلابی هاست و بچه الان افقی خوابیده داره فشار میاد به لگن و واژنت

سوال های مرتبط

مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری