کاری از دستمون برنمیاد تا زایمان نکنیم خوب نمیشیم🥲
طعبیه من امروز رفتم دکتر انگاار تو واژنم ی چی گیر کرده بود ن بالا میرفت ن پایین گفت طعبیه
من حس تیرکشیدن درد تو واژن داشتم امروز رفتم دکتر همه چیز اوکی بود دکتر گفت چون رحم شکل گلابی هاست و بچه الان افقی خوابیده داره فشار میاد به لگن و واژنت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.