اره درسته ۲۳۰با کدملی میدن.چی تو این کشور وامونده ثابت مونده که شیرخشک بمونه
آره من از دو سه هفته پیش این قیمت میخرم
بله گرون شده متاسفانه
نان۱۵۰هست اپتامیل ۱۹۰
ارع گرون شده
اره گرون شده منم ۱۸۱ میخریدم با کدملی شده ۲۴۵ آزاد شده ۲۹۰
بله عزیزم
ما با کدملی میخریم172
آزاد 348تومن
آره گرون شده من قبل ازادهش ۲۳۰بود الان شده ۲۸۵
من نمیدونم والا شوهرم میخره
ولی آزاد ۱۴۰ فک نکنم😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.