خانوما از تجربه زایمان هاتون بگید

۵ پاسخ

خانما برای زایمان طبیعی باید چند سانت بشی که اوکی باشه؟

یه صبح بیدار شدم ۳۴هفته و ۴روز بودم درد و کشیدگی شدید پهلو داشتم
بعد از رسیدن به بیمارستان فهمیدم درد زایمان ۶ساعت و نیم درد طبیعی کشیدم یک سانت موندم و با فشار بالا رفتم اتاق عمل
حس انقباض هم اینجوریه که انگار درد داری بعد دارو میزنی آروم مبشی

چیزی یادم نمیاد فقد خیلی درد کشیدم اومدم خونه حموم کردم حس کردم سلاخی شدم ولی شیرین بود ک یادم رفته

من چن روز دیگه تجربه میکنم😁

تاپیک زدم قشنگم

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی