۱۰ پاسخ

اگه آبجیم باشه که همیشه میگه😁😁خودم میگم خیلی چون دوستدارم همیشه مطمن باشه ک خیلی خوشگله اگر زندادش هام باشن یا یکی از نزدیکان باز هم‌ خوبه در کل با کسی کاری ندارم بزار خوش باشن آدم ها چه اشکالی داره

مهم اینکه اونی که کنار خوشگل میشینه ، چه قیافه ای داره، اگه یه کوچولو هم خوشگل نباشه اون طرف دیگه خودشو تو آسمونها میبینه فکر میکنه شاهی چیزی هس

حس میکنه خوشگله یا واقعا خوشگله😂🤔

بی محلی 🤣🤣🤣 نادیدش میگیرم میسوزه تا فیها خالدون

کنارش نمیشینم😂

بزار خوش باشن☺️

عدم توجه😂 خیلی عادی هستم ولی با بقیه بیشتر صحبت میکنم انگار اصلا برام مهم نیست

منم ی جور وانمود میکنم ک از اون خوشگلترم🤣😅

محل نده

از اینا ما چند تا داریم وقتی کنار آدم میشینن حتی مدل پلک‌زدنشون عوض میشه😂 دو حالتن یا قشنگ نیستن ولی میخوان خودشونو قشنگ نشون بدن که بیشتر دلم‌براشون میسوزه، یا قشنگن و دارن کلاس میذارن و حس میکنم چیز دیگه ای برا پز دادن ندارن و فقط همین قیافه شونه بازم دلم‌براشون میسوزه...
در کل مهم نیستن بهشون اهمیت نده بیشتر حالشون گرفته میشه

سوال های مرتبط