۵ پاسخ

بوشهر هر روزش وحشتناک تر از روز قبلشه جوری میزنه که خونه ها مثل ژله میلرزن اما چه کنیم مجبوریم زندگی کنیم

خداکنه 🤍

خسته شدیم دیگه زندگی نداریم ک

امیدواریم واقعا🙂❤️

دیگه عادی شده

سوال های مرتبط