۲۱ پاسخ

تنهاباشم گریه
ولی خب یه مادرحتی گریه کردنشم آزادانه نیست نمیشه پیش بچه هاگریه کرد🥺

گریه.

آشپزی..کیک درست کردن..قدم زدن..
چه عکس و خونه قشنگی😍

گریه بعدم خواب🙃❤️

اگه حالشو داشته باشم میرم حرم تراپی

گریه ،خواب،💔💔😞😞

گریه🙃

گریه
گریه
گریه🙂💔

گریه بعدشم خونه مامانم

من با زن داداشم درد دل میکنم از خوار بهم نزدیک تره

چای دم میکنم میشینم با شیرینی چیزی میخورم خوردن تا حدودی آرومم میکنه میدونم اشتباهه ولی خب … و اینکه تنها نمیشم میرم بیرون یا خ مامانم

گریه ،تازه اونم الان دیگه آروم نمیکنه

پناه میبرم به شوهرم🥲

میخوابم زیاد میخوابم طولانی 🥺

خونه مادر🌱✨

دقیقا الان تو این وضعیتم🥲💔

گریه...

گریه میکنم بیشتر موقع بخاطرمادرشوهرم دلم میگیره که زندگیمو داره خراب می‌کنه خدالعنتش کنه الان به عالمه دلم گرفته

🥱🥱🥱🛏

گریه:)

میرم خونه مامان

سوال های مرتبط

مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی