پسر بچه هاتون رو‌چند وقتگی ختنه کردید؟

۶ پاسخ

چند روز قبل یک ماهگی

پسراولم۲روزه پسردومم۸روزه

۲۰ روزگی با حلقه
خیلی راضی‌ام ، سرعت بهبودش و تمیز بودن برش و اینکه بچه راحت بهش گذشت خیلی خیالمو راحت کرده.

دکتر پسرم گفت ۴ماهگی ببعد
منم همون ۴ماهگی بردم اصلا ختنه زود خوب نیست رشدشون باید تکمیل بشه بعدا دچار مشکل نشن عجله نکن اذیت هم نشد ۴ماهگی پسر من

پسر اولم ۴سالگی و دومی ۴۰روزگی ،تجربه ام میگه هرچی کوچیک تر بهتر،وبهترین تایمش نهایتا تا دوماهگی هست

پسرمو دوهفتگی وقتی نافش خوب شد ختنه کردم .

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه ❤️‍🔥 مامان قلب خونه ❤️‍🔥 ۶ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی