شاید شیرت کم میاد کلافه میشه
شاید دلش درد میکنه
بچه من که اینطوری میشه باد میده خودشو خالی میکنه بهتر میشه گاهی هم وسط شیر خیلی تکون میخوره بغل میکنم آروغ میزنه خوب میشه
ببین دهنش افت نزده زخم نشده
چراغ قوه بنداز تو روشنایی قشنگ دهنشو نگا کن بچه منم اینجوری بود نگا کردم دیدم دهنش افت زده
دختر من اینجوری بود
دلیلش حساسیت به پروتئین گاوی بود
شیرم قطع کردم شیرخشک مخصوص دادم خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.