یا شیرت کمه
یا خیلی هوا رفته تو معده ش و باید آروغ بگیری
یا شایدم مثل بچه منهپوزیشن عوض میکنم موقع شب دادن خوب میشه یعنی یا بلند میشم راه میرم و شیر میدم یا رو مبل میشینم ساکت میشه میخوره
گاهی هم حتما باید قنداق کنم آروم بشه و تا قنداق نکنم ساکت نمیشه و شیر نمیخوره
آروغ شو میگیری؟ اون وسطای شیردهی باید آروغ بگیری بعد شیردهی رو ادامه بدی،
شاید شیرت کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.