۳ پاسخ

یا شیرت کمه
یا خیلی هوا رفته تو معده ش و باید آروغ بگیری
یا شایدم مثل بچه منهپوزیشن عوض میکنم موقع شب دادن خوب میشه یعنی یا بلند میشم راه میرم و شیر میدم یا رو مبل میشینم ساکت میشه میخوره
گاهی هم حتما باید قنداق کنم آروم بشه و تا قنداق نکنم ساکت نمیشه و شیر نمیخوره

آروغ شو میگیری؟ اون وسطای شیردهی باید آروغ بگیری بعد شیردهی رو ادامه بدی،

شاید شیرت کمه

سوال های مرتبط