۵ پاسخ

برای من بلافاصله بعد تولد علائمشو داشت اوق میزدو سینش خس خس داشت🫤

بچه من داره بردم دکتر بهتر خداروشکردوروزه دارو میدم ببرش دکتر

😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

دختر منم از 20روزگی شروع شد

بعد شیر دادن 10دیقه یک روب نخوابنش پشتشو بزن دیگ بالا نمیاره

سوال های مرتبط

مامان یاسمن زهرا مامان یاسمن زهرا ۱۵ ماهگی