چطور بود خیلی گریه کرد چی دادی بهش منم سه روز دیگه باید بزنه
ایشالا سبک باشه براش
منم امروز زدم،از ساعت۱۱خوابیده من جرات نمیکنم بخوابم بس از تب میترسم
من از الان استرس شو دارم
برا پسر من سبک بود تبش تا ۳۷.۵رفت یکی دو ساعت با پاراکید پایین اوردم بعدش خوب بود پادردم نداشت دوماهگیش خیلی بد بود
مبینادرچه وضعین؟
ایشالا که سبک باشه براش زیاد اذیت نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.