به وقت واکسن چهارماهگی😩🥲

تصویر
۷ پاسخ

چطور بود خیلی گریه کرد چی دادی بهش منم سه روز دیگه باید بزنه

ایشالا سبک باشه براش

منم امروز زدم،از ساعت۱۱خوابیده من جرات نمیکنم بخوابم بس از تب میترسم

من از الان استرس شو دارم

برا پسر من سبک بود تبش تا ۳۷.۵رفت یکی دو ساعت با پاراکید پایین اوردم بعدش خوب بود پادردم نداشت دوماهگیش خیلی بد بود

مبینادرچه وضعین؟

ایشالا که سبک باشه براش زیاد اذیت نشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو آریا 🩵 مامان جوجو آریا 🩵 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان yazdan👼🏻🩵 مامان yazdan👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان ❀𝑛𝑎𝑓𝑎𝑠❀ مامان ❀𝑛𝑎𝑓𝑎𝑠❀ ۵ ماهگی