مامانا اصلا به غذای بچه هاتون نمک نمیزنین؟

۳ پاسخ

اصلا و ابدا... نه شکر ، نه نمک ، نه ادویه ها

من میزنم مگه اونجوری خورده میشع

من بعضی چیزارو دیگه تحمل نمیکنم 😶‍🌫️ دوتا پیس پیس با نمکدون میزنم مثلا سیب زمینی آبپز با مرغ 🙊 فک کنننن چجوری آخه طفلک بخوره

سوال های مرتبط