۴ پاسخ

اره عزیزم مشکل معده داری
کاملا درک میکنم خیلی اذیت کنندست منم خیلی اینجور میشم یه مدت نمیدونستم از معدمه هی نوشابه میخوردم که بره پایین🥲

میگم فاطمه بچه های توهم الان بعضی وقتا سرسری میگنن یعنی سرشونو به چپ و راست تکون میدن؟

ورم معده داری احتمالا یه قرص معده بخور یا اگر شربت لاکسی ژل داری بخور تا سردلت صاف بشه

تیرویید نداری

سوال های مرتبط