اره عزیزم مشکل معده داری
کاملا درک میکنم خیلی اذیت کنندست منم خیلی اینجور میشم یه مدت نمیدونستم از معدمه هی نوشابه میخوردم که بره پایین🥲
میگم فاطمه بچه های توهم الان بعضی وقتا سرسری میگنن یعنی سرشونو به چپ و راست تکون میدن؟
ورم معده داری احتمالا یه قرص معده بخور یا اگر شربت لاکسی ژل داری بخور تا سردلت صاف بشه
تیرویید نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.