۵ پاسخ

از شربت هایی استفاده کنید که بیکربنات سدیم نداشته باشه ،گریپ میکسچر خوب نیست

من هر ۶ ساعت ۲و نبم سیسی میدم یا یک و نیم سیسی
چون گفتن ی قاشق مربا خوری بده ک میشه دو و نیم من خودم‌کمترش کردم

معمولا با توجخ به شرایط مریض متقاوت

هر ۸ ساعته

دکتر به من گفت بعد از یک ماهگی میتونم شروع کنم و فقط روزی یک بار

سوال های مرتبط

مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی