از شربت هایی استفاده کنید که بیکربنات سدیم نداشته باشه ،گریپ میکسچر خوب نیست
من هر ۶ ساعت ۲و نبم سیسی میدم یا یک و نیم سیسی
چون گفتن ی قاشق مربا خوری بده ک میشه دو و نیم من خودمکمترش کردم
معمولا با توجخ به شرایط مریض متقاوت
هر ۸ ساعته
دکتر به من گفت بعد از یک ماهگی میتونم شروع کنم و فقط روزی یک بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.