دختر منم نمیگیره منم نگه میدارم براش دیگ نهایت چهار پنج ماه دیگ میخان بخورن دیگ یکسالو نیمه نگهداشتیم
ایم پنج شش ماهم روش🥲🥲
پسر منم شیرخشکیه از همون شش ماهگی هر کاری کردم نگرفت الانم که یکسالشه بازم نمیگیره. خودتو خسته نکن تا الانش خودت دادی چند ماه دیگه هم خودت شیر بده
بقیه چیزا رو نگه میداره ینی هرچی دیگه بدی دستش؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.